טיפים למילוי הטפסים- ויזת חופשה ועבודה לאוסטרליה

טיפים חשובים למילוי הבקשה:

  1. להכין את כל הטפסים הנדרשים לאותה וויזה כמה שיותר מהר (במיוחד לבעלי דרכון ישראלי אשר מוגבלים במכסה שנתית) –  על מנת לא לעכב את המילוי ואת הבקשה – גם מסמכים מקוריים בעברית וגם מסמכים מתורגמים לאנגלית.
  1. במידה וכל הטפסים או חלקם מוכנים, ונשארו מספר דברים בודדים להשלמה – ממליץ להתחיל למלא את הבקשה, ואת כל מה שאתם כן כבר יודעים לענות – שאלות אישיות/אופי/פלילי/בריאות תקינה וכו'…ולשמור תחת השם משתמש שלכם באתר השגרירות – ככה שברגע שתשלימו את הטפסים האחרונים שנשארו – תוכלו פשוט רק לצרף אותם בזריזות ולשלוח ולא להתעכב על שאר מילוי הבקשה.
  1. לוודא ששמכם באנגלית ובעברית, הוא אותו השם במדויק אשר מופיע בכל המסמכים שאתם מצרפים – בנק, בגרות, תעודת שחרור וכו'. כל שם אשר כתוב לא במדויק בין שני טפסים, יגרור עיכוב בבקשה ותתבקשו להמציא טפסים תחת שם אחד.
  1. במדריך המצורף באתר, הדפים מתורגמים גם לעברית (בתרגום חופשי) – למרות התרגום לעברית, ממליץ להשתמש במקביל גם באתר של Translate כך שתוכלו תוך כדי המילוי להיעזר בתרגום מילים ספציפיות במידה ותרגישו צורך.
  1. במדריך המילוי באתר יש לזכור שתרגום השלבים המצולמים באתר, נעשה באופן אוטומטי ולכן הרבה מהפעמים בשלב המקורי יהיו מסומנים נקודות ברובריקה אחת ובשלב המתורגם זה יראה על הרובריקה השנייה (בשאלות של "כן" ו "לא" וכו…). יש להיצמד לשלב המקורי באנגלית בעניין זה, ובכל אופן – כל אחד צריך וחייב למלא את הפרטים הנכונים לנתונים שלו ולא בהכרח לפי מה שרשום במדריך.
  1. המדריך נועד לתת עזרה לפני תחילת תהליך המילוי וליווי תוך כדי המילוי על מנת שכל אחד מכם/מכן יוכלו להגיש את הבקשה באופן עצמאי וללא תלות.
  1. ישנן מקרים בהן השלבים קופצים – וזה מפני השוני במילוי הטפסים בין אחד לשני (מחלק יבקשו יותר/ פחות פרטים מסוימים- כל מקרה לגופו), מכאן גם חשיבות גדולה למלא את הטפסים בצורה הכי אמינה ונכונה מבלי לנסות לרשום את מה שהם "רוצים" לשמוע, כי אחרת לא תקבלו את הוויזה.

🤠משהו לא ברור?חושבים שיש משהו שצריך להוסיף?נשמח לדעת!

מוזמנים באהבה ליצור קשר🤠