קורס למבחן/לשיפור האנגלית באוסטרליה

קורס למבחן/לשיפור האנגלית באוסטרליה

חשבתם לנצל את השהיה שלכם באוסטרליה לצורך קורס מסודר לשיפור האנגלית?
או שאולי אתם שוקלים ללמוד / להוציא ויזת עבודה באוסטרליה וצריכים ציון טוב במבחן אנגלית?
אם כן, אתם לא היחידים ששאלות מסוג זה עוברות להם בראש, והמדריך הזה הוא בשבילכם.

יש היצע מאד רחב של קורסים באנגלית באוסטרליה, ואם אתם בכיוון, חשוב שתדעו מה הקורס שהכי מתאים לצרכים שלכם.
בכל שנה (טוב, אולי פחות ב- 2020 אבל מי בכלל רוצה לספור את השנה הזו) נרשמים עשרות אלפי אנשים לקורסי אנגלית ברחבי היבשת. אנחנו מדברים על כמעט 170,000 איש שלמדו אנגלית באוסטרליה בשנת 2019! רוב הלומדים הגיעו לאוסטרליה על ויזת סטודנט, ויזת תייר או ויזת חופשה ועבודה.
מי שמחזיק בויזת תייר רשאי להירשם לקורס של עד 3 חודשים, ואלה שמחזיקים בויזת חופשה ועבודה (462 או 417) רשאים ללמוד עד ארבעה חודשים. מי שמעוניין ללמוד באוסטרליה למשך תקופה ארוכה יותר, צריך להגיש בקשה לויזת סטודנט (או לדאוג שהויזה שלו / שלה מתירה לימודים ללא הגבלה).
מי שלומד אנגלית יכול להירשם רק לקורס אנגלית, או לקחת את הקורס הרלוונטי כחלק מ"חבילת קורסים" רחבה יותר. מי שלומד אנגלית כחלק ממסלול לימודים ארוך יותר, עושה זאת בדרך כלל כדי לעמוד בתנאי הקבלה לויזת סטודנט או לקורס ההמשך (למשל, דיפלומה או תואר ראשון).
ישנם בערך 300 מרכזי לימוד אנגלית מאושרים באוסטרליה. המגוון גדול וכולל בתי ספר גדולים מאד או "בוטיק",  מכללות בניהול פרטי או ממשלתי, בערים מרכזיות ובאיזורי ספר, מרכזים עצמאיים או כאלה שמשויכים לבתי ספר תיכון, מכללות או אוניברסיטאות. בקיצור – המבחר גדול.

מה כדאי לדעת?

  • רמת הלימודים מותאמת לסטודנט, וכוללת רמות שונות ממתחילים ועד מתקדמים. ניתן ללמוד:
    -אנגלית כללית
    -אנגלית אקדמאית
    -הכנה לבחינת אנגלית (למשל, הכנה לאיילטס)
    -הכנה לבית ספר תיכון
    -וגם – אנגלית לצרכים ספציפיים (למשל, בתחום מקצועי מסויים)
  • הלימודים כוללים לפחות 20 שעות שבועיות, קורסי אנגלית מלאים נמשכים בדרך כלל 48 שבועות, אבל ניתן להירשם לתקופות ארוכות או קצרות יותר.
  • ישנה גמישות רבה בדרך כלל בכל מה שקשור בתאריך תחילת הלימודים, כך שניתן להתחיל לאורך כל השנה ולא רק בתאריכים ספציפיים. במכללות שיש להן סניפים בערים שונות, ניתן בדרך כלל גם לדלג בין הקמפוסים השונים תחת אותו הקורס.
  • עלויות הלימוד משתנות בין מרכזי הלימוד, ובדרך כלל מחושבות לפי שבוע. צפו ל 180-350 דולר לשבוע, תלוי כאמור בקורס שאתם לוקחים ובבית הספר שבחרתם.
  • אם אתם מחזיקים בויזת סטודנט, ויזת הסטודנט תאפשר לכם לעבוד במשרה חלקית, עד 40 שעות בשבועיים.
  • ניתן לבקר במרכזי הלימוד ולהתרשם בעצמכם לפני תחילת הלימודים.

אשרת הלימודים:

  • גם אם אתם לא צריכים להוציא ויזה חדשה לצורך הלימודים, מומלץ לשקול להיעזר ביועץ/סוכן לימודים שיכול לכוון אתכם לקורס המתאים בבית הספר המתאים (בעיקר כי הם מכירים הרבה מוסדות, כובדים עם הרבה סטודנטים ומקבלים פידבק ישיר ואמיתי מלקוחות בשר ודם, ולא רק גוגל). בנוסף, מרכזי לימוד רבים מציעים "מבצעי הרשמה" דרך הנציגים שלהם באוסטרליה ובעולם (=סוכני הלימודים) שלא בהכרח יימסרו לכם אם תפנו עצמאית לבית הספר. סוכני הלימודים גם יעזרו לכם לארגן את המסמכים לצורך ההרשמה, ואם אתם צריכים עזרה בהגשה של ויזת סטודנט, הם יוכלו לעזור לכם גם בזה (בהנחה שהם גם סוכני הגירה רשומים או עובדים עם כאלה).
  • ממי להיזהר?מכאלה שדוחפים אתכם ללמוד דווקא במכללה מסויימת ללא הסבר מניח את הדעת (חשש לניגוד אינטרסים), מכאלה שמייעצים לכם בענייני הגירה מבלי שיהיה להם רישיון מתאים (למשל, משכנעים אתכם ללמוד במסלול מסויים תוך הבטחות שווא לתושבות קבע בעתיד), ומסוכני לימודים שאינם גם סוכני הגירה, אבל מכינים לכם את הבקשה לויזה…
    אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לכתוב לי בשמחה.

נגה פרנסוס-סוכנת הגירה מוסמכת באוסטרליה,

Open world

אוסטרליה ביטוח חו''ל

השאירו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

🤠משהו לא ברור?חושבים שיש משהו שצריך להוסיף?נשמח לדעת!

מוזמנים באהבה ליצור קשר🤠

קורס למבחן/לשיפור האנגלית באוסטרליה
5/5