ויזת תייר לאוסטרליה 2024 המדריך המלא

אשרת ויזת תייר לאוסטרליה

חדשות ועדכונים

תמיכת אוסטרליה בטיפול ויזות לישראלים:

הודעה חשובה על עמדתם של אוסטרליה בנוגע לטיפול מהיר מאוד בתשובות לויזות של ישראלים המוגשות לאוסטרליה. לדבריהם של מחלקת ההגירה ביחס למצב בארץ:
The Department remains committed to supporting those impacted by the Hamas attacks on Israel and the continuing conflict

משרד הפנים האוסטרלי מקדם בקשות ויזה לישראלים ונותנים עדיפות בקבלת תשובה לויזות המוגשות, ואף כאלו הרוצים להאריך ויזות קיימות.

הויזות העיקריות בהם יש זירוז מהיר יחסית של זמן הטיפול > ויזות תייר 600, ויזות עבודה וחופשה 462/417.

כאלו הרוצים להישאר באוסטרליה מעבר לזמן הנוכחי של הויזה > ניתן להגיש בקשה לויזת תייר במסגרת הקריטריונים, או לחילופין מי מבינכם שזכאי לויזת עבודה וחופשה 462/417 לשנה נוספת כמובן. כאלו הרוצים ויזות אחרות נוספות אפשר לבחון ולבדוק את רשימת הויזות שיש לאוסטרליה כאן.

חשוב לציין > על אף זמני הטיפול הזריזים מאוד יחסית בתקופה זו בגלל המצב, עדיין חשוב לזכור שצריכים לעמוד בקריטריונים השונים של כל ויזה בפני עצמה.

כרגע אין ויזה מיוחדת בגלל המצב > אלא הויזות הנוכחיות המוצעות.

תוכן ההנחיה כאן.

  • החל מתאריך 1.7.2023 עלות האגרה לויזת התייר מתייקרת, במקום 152 דולר אוסטרליה >> 190 דולר אוסטרלי.


זמני ההמתנה יכולים להשתנות מעת לעת. ניתן לבדוק בכל זמן נתון את זמני ההמתנה לטיפול המפורסמים באתר מחלקת ההגירה על ידי הזנת מספר הויזה במנוע החיפוש כאן: GLOBAL PROCESSING TIME.

🦘ויזת תייר מספר 600 מחוץ לאוסטרליה
50% מהמגישים יקבלו תשובה בתוך 8 ימים.
90% מהמגישים יקבלו תשובה בתוך 25 ימים.
הנותרים מהמגישים יקבלו תשובה בתוך 25 ימים ומעלה.

*מחושב לפי ימי עסקים.

זמני ההמתנה משתנים ע"י מחלקת ההגירה ממספר סיבות:

שינויים בכמויות ההגשות שהוגשו וכאלו שטופלו, מקרים מורכבים שדורשים התייחסות ספציפית של מחלקת ההגירה, עומס ההגשות בעקבות פתיחת הגבולות, בקשות שהוגשו שאינן שלמות במלואן, או שינויים אחרים שתלויים במשרד ההגירה.

מה עוד משפיע על זמני עיבוד הבקשות שתלוי בכם??

⬅️הגשת בקשה מלאה עם כל המסמכים הנדרשים.
⬅️תגובות מהירות לבקשות ההמשך של מחלקת ההגירה במידה והם צריכים – כמו בדיקות ביומטריות או רפואיות וכו'.

אז מה אפשר לעשות??

⬅️קודם כל במידה ואתם רוצים להגיש את הבקשה ואתם יודעים שאתם רוצים לטוס כדי לעבוד באוסטרליה – תגישו. אל תתמהמהו, אחרת הזמנים יתארכו לכם, ואתם תיכנסו בתחתית סדרי זמני ההמתנה.

⬅️לשים לב לכך שאתם ממלאים בדיוק רב את כל מה שנדרש ממכם, ומצרפים את כל המסמכים הנדרשים – ולוודא שהמסמכים הם אלו הנדרשים, מצולמים ברור (תרגומי מסמכים נדרשים, וטפסים בדיוק כפי שמבקשים ממכם).

⬅️אם אתם יודעים שאתם רוצים אפילו לטוס אולי בעוד חצי שנה? מעולה! עדיין מומלץ להגיש, מאחר ואחד מתנאי הויזה היא מתן אפשרות כניסה במשך שנה שלמה מיום קבלת האישור לויזה – ושנה שלמה שהויזה נפתחת מהרגע שאתם נכנסים לאוסטרליה.

💡גם אם לא מימשתם בסופו של דבר את הויזה מסיבה כלשהי…אמנם לא תוכלו לקבל את הכסף בחזרה, אבל תוכלו להגיש שוב כשתרצו (ובמסגרת הקריטריונים לויזה).

⬅️אתם לא בטוחים אם אתם רוצים לטוס? לפחות תכינו את רוב המסמכים מלבד טפסי הבנק, תשימו לעצמכם את כל מה שנדרש בתיקייה ותחכו לרגע שבו תחליטו שזה מה שאתם רוצים.

💡מי שצריך תרגום מסמכים, ליווי בהגשת הבקשות או הנגשת מידע שחסר לכם, מוזמנים בשמחה ליצור איתי קשר.

קצת פרטים על הויזה:

⬅️אשרת ויזת תייר לאוסטרליה כשמה כן היא, אשרה אשר מאפשרת לטייל באוסטרליה, לבקר משפחה או חברים וכו..אבל אינה מתאימה לאנשי עסקים הרוצים לעבוד באוסטרליה, לימודי תעודה או תואר.

⬅️הויזה המפורטת כאן הינה ויזת תייר מספר 600. למי מבינכם שיש דרכון זר- יכול להיכנס למדריך זכאות דרכונים לויזות תייר לאוסטרליה, ויכול לבדוק האם אתם זכאים לויזת תייר אשר תונפק מהר יותר בתהליך פשוט יותר.

⬅️זמן טיפול בבקשה היא בדרך כלל עד חודש טיפול, אך אין חוקיות ואין התחייבות לשגרירות אוסטרליה בנושא, ולכן צריך להתאזר בסבלנות לטווח זמן של סביב חודש טיפול. לא מומלץ ולא כדאי לקנות כרטיס טיסה לפני קבלת התשובה משגרירות אוסטרליה בנוגע לאישור קבלת הויזה- קניית כרטיס טיסה אינה מקרה חירום או נסיבות מיוחדות. חשוב לזכור, כי בעקבות משבר הקורונה, זמני הטיפול יכולים להיות ארוכים מהרגיל, ולכן ברגע שאתם יודעים שאתם רוצים לטוס במהלך החודשים הקרובים – ממליץ כן להגיש את הבקשה בהקדם. זמני הטיפול מתפרסמים ומתעדכנים באתר מחלקת ההגירה כאן. *מגוללים לסוף המדריך המצורף בקישור, רושמים את מספר הויזה אותה אתם רוצים להגיש, ויופיעו לכם זמני הטיפול המעודכנים.

⬅️חשוב לזכור שיש אפשרות שהשגרירות תרצה ממכם מסמכים נוספים לאחר הבדיקה הראשונית של הבקשה – דבר אשר יכול לקחת קצת יותר מחודש ימים בסופו של דבר. 

⬅️רוב המוחלט של הויזות, מתחילות ברגע קבלת התשובה לאישור הויזה. תנאי הויזה (ברוב המוחלט של המקרים), הם 3 חודשי אשרת טיול, עם כניסות מרובות למשך שנה.

⬅️ניתן להגיש את הבקשה באופן פיזי בשגרירות, אך באמת אין צורך, מאחר וניתן להגיש את הבקשה אונליין דרך אתר השגרירות ולצרף את המסמכים הנדרשים.

🔥🔥ויזת תייר לאוסטרליה-דרכון ישראלי מספר 600🔥🔥

‼דגשים למילוי הטפסים:

⬅️ יש צורך בבקשה נפרדת לכל נוסע, כולל קטינים.

⬅️ יש לענות על כל השאלות הקשורות לשירות הצבאי – אין מה להסתיר או לשקר ומצד שני אין צורך להיכנס לפרטים יותר מדי מעמיקים שלא נתבקשתם לענות.

⬅️ יש לרשום בצורה ברורה את הכתובת דואר אלקטרוני שלכם, ואם אין לכם… שווה לפתוח.

⬅️ את פרטי הויזה ותנאי הויזה תקבלו כתשובה באמייל ובשם משתמש שלכם שתפתחו באתר השגרירות.

⬅️ אין צורך בהדפסת הויזה ואין צורך בחותמת על הדרכון.

⬅️ אם בקשתכם לא אושרה תקבלו מכתב או אמייל שיסביר את הסיבות והאופציות העומדות לרשותכם.

⬅️תשלום אגרה לבקשת הויזה לויזת תייר- 190$ אוסטרלי.

🔥עד גיל 18 (בנוסף למסמכים המצוינים לכל הגילאים):

👈🏾צילום דרכון ברור וצבעוני, בתוקף לחצי שנה לפחות ועם 2 דפים ריקים – יש לוודא שהדרכון חתום.

👈🏾תמונה עדכנית לא ישנה משישה חודשים.

👈🏾צילום תעודת לידה – העתק תעודת זהות של ההורים אינו מספק.

👈🏾טופס הסכמה (טופס 1229) חתום על ידי שני ההורים גם אם שני ההורים נוסעים יחד עם הקטין/ה.

👈🏾טופס 1257 (בנוסף לטופס 1229) במידה והקטין נוסע ללא הוריו.

👈🏾צילום דרכון של שני ההורים עם חתימתם בדרכון.

👈🏾קטין אשר נוסע ללא ליווי של ההורים, צריך להעביר מכתב שמסביר עם מי הוא נוסע והיכן ישהה באוסטרליה.

 

🔥מגיל 18 עד גיל 40  (בנוסף למסמכים המצוינים לכל הגילאים):

👈🏾צילום דרכון ברור וצבעוני, בתוקף לחצי שנה לפחות ועם 2 דפים ריקים – יש לוודא שהדרכון חתום.

👈🏾טופס בקשה 1419 (טופס הבקשה).

👈🏾תמונה עדכנית לא ישנה משישה חודשים.

👈🏾העתק תעודת שחרור במידה ושירתתם בצבא.

*מי שלא מוצא את תעודת השחרור שלו, יכול להזמין את תעודת השחרור מאתר הזמנת אישורים צבאיים של צה"ל באתר.

👈🏾דפי חשבון בנק-חשוב מאוד!!מומלץ שיהיה לפחות 20,000 שקלים בעו"ש. טפסים: עו"ש של שלושה חודשים האחרונים, דף יתרת חשבון ואישור חשבון על שמכם – ניהול חשבון בבנק – על דף ניהול החשבון חובה שיהיה מספר החשבון, שם המטייל, מספר ת.ז.

לוודא שיש לכם מספיק כסף בעו"ש, שיהיה תואם לתקופת הזמן שבהם אתם מבקשים את הויזת תייר (בדר"כ עדיף 20,000 שקלים לכל הפחות) – על מנת להבטיח את היכולת שלכם להיות תיירים באוסטרליה.

– טפסים אשר מודפסים מאתר אינטרנט/המשוב/בנקט-מומלץ שיהיו חתומים בנוסף על ידי הבנק עם חתימה, חותמת ומספר טלפון קווי לאימות במקרה הצורך.

– חשוב מאוד ששמכם, הת.ז שלהם והמספר חשבון שלכם יהיו רשומים בטופס ניהול חשבון – ובשאר הטפסים שיהיה על כל אחד מהם את המספר חשבון שלכם לכל הפחות, על מנת שיוכלו לשייך את כל הטפסים אליכם.

👈🏾 במידה וההורים ממנים את הטיול או עוזרים – יש לצרף מכתב מההורים המסביר זאת, ולצרף תדפיס עו"ש מהשלושה חודשים האחרונים חתום על ידי בנקאי ועם חותמת הבנק.

 🔥מגיל 75 ומעלה (בנוסף לטפסים המצוינים):

👈🏾אישור על רכישת ביטוח רפואי לתקופת השהיה באוסטרליה.

👈🏾ככל הנראה תשלח הפניה לבדיקה רפואית אצל רופא השגרירות לאחר קבלת הבקשה בשגרירות.

 

🔥דגשים נוספים:

👈🏾שכירים-

-מכתב מהמעסיק שמפרט את תאריך תחילת וסוף העבודה והחופשה המיועדת.

-תלוש משכורת אחרון מקורי (חתום על ידי מנהל החשבונות/חשב, כולל חתימה חותמת ודרכי קשר עם רו"ח כולל מספר טלפון קווי.

👈🏾עצמאי-

-מכתב מקורי מרו"ח המציין את הרווח הנקי במשך השנתיים האחרונות- להקפיד על חתימה,חותמת ודרכי קשר עם הרו"ח כולל מספר טלפון קווי.

👈🏾סטודנטים-

-לצרף אישור לימודים מקורי.

👈🏾ללא מועסקים-

-לציין זאת בטופס ולצרף תלוש משכורת מקורי אחרון ממקום העבודה הקודם/האחרון.

*את המסמכים יש לצרף\להעלות בפורמט של PDF.

*התשלום דרך האינטרנט הוא בכרטיס אשראי  ובדולר אוסטרלי בלבד.

מילוי הבקשה עצמה בשפה האנגלית אך הטפסים יכולים להיות מוגשים בעברית.

חשוב להדגיש בטפסים שלכם: נגישות כספית, ועדות למרכז חייכם בישראל (העסקה, לימודים, נכסים וכו').

– הכנת הטפסים הרלוונטיים.

– נכנסים לקישור.

ולוחצים "Aplly" לויזה הרלוונטית שאתם רוצים (ויזה תייר 600 במקרה זה).

– פותחים חשבון באתר השגרירות IimmiAcount (שם משתמש וסיסמא).

– ממלאים את הטפסים ומצרפים את הקבצים הרלוונטיים.

– משלמים 190 דולר אוסטרלי.

– ממתינים לתשובה כחודש ימים (יכול להגיע גם הרבה לפני).

קישור לאתר הרשמי של שגרירות אוסטרליה בדבר הורדת הטפסים השונים.

✴לשגרירות אין חובה לפרט על הסטטוס התקדמות אך ניתן לראות האם התקבלה הבקשה והאם היא אושרה/לא אושרה, בתוך החשבון שפתחתם באתר.

✴לכל מי שיש אזרחויות נוספות ורוצה לדעת האם הוא זכאי לקבל ויזות כאלה או אחרות ובאיזה תנאים, ניתן להיכנס למחשבון ויזות לאוסטרליה במדריך באתר "ויזות לאוסטרליה כללי".

קישור לשלבים של הגשת הבקשה אונליין, בכל שלב אתם יכולים ללחוץ על האופציה show steps ולראות בדיוק מה אתם צריכים להכין מראש

ויזת תייר לאחר ויזת חופשה ועבודה

למעוניינים והתוהים- ניתן להגיש בקשה לויזת תייר מספר 600 מתוך אוסטרליה- לאחר ויזת חופשה ועבודה (לא ניתן להגיש ויזת תייר לאחר ויזת תייר).

  1. תזכרו בהנחת יסוד- שמבחינת ממשלת אוסטרליה, אין סיבה שתקבלו את האישור לויזה, מאחר ובעצם קיבלתם שנה שלמה לממש ויזת חופשה ועבודה (שוב- לבעלי ויזת חופשה ועבודה ולא לבעלי ויזת תייר).
  2. לכן- תצטרכו סיבה טובה להצהיר עליה על מנת שהבקשה תאושר.
  3. מומלץ להגיש בימים האחרונים של ויזת חופשה והעבודה- ככה שגם אם לאחר הגשת הבקשה, נגמרת לכם הויזה, אתם תקבלו אוטומטית ויזת מעבר עד לקבלת התשובה לבקשה שהגשתם.
  4. ויזת תייר מספר 600 המוגשת מתוך אוסטרליה לאחר ויזת חופשה ועבודה, עולה יותר מאשר להגיש מחוץ לאוסטרליה- 475 דולר אוסטרלי.
  5. קישור להגשת ויזת תייר מתוך אוסטרליה.

הגשת בקשה לויזת חופשה ועבודה לאחר ויזת תייר

  • ניתן להגיש בקשה לויזת חופשה ועבודה לאחר ויזת תייר (תו"כ הויזה, במידה ואתם מחזיקים בויזה, בדיוק כמו הגשה רגילה) – אך בתנאי שלא מגישים את הבקשה מתוך אוסטרליה, ועומדים בתנאי הויזה- למדריך המלא להגשת בקשה לויזת חופשה ועבודה לאוסטרליה ניתן להיכנס לכאן.
  • בזמן שיש לכם ויזת תייר תקפה– צריכים לזכור, כשיוצאים מאוסטרליה (לכל מדינה שתרצו על מנת להגיש את הבקשה- ניו זילנד, פיג'י, אסיה וכו'), הויזת תייר שלכם לא תהיה תקפה מרגע הגשת הבקשה לויזת חופשה ועבודה, ותיאלצו להמתין לתשובה לויזה- מחוץ לאוסטרליה.
  • במידה ותקבלו סירוב (מה שלא יכול לקרות אם אתם עוברים ומקפידים על הדגשים שרשמתי במדריך להגשת ויזת חופשה ועבודה לאוסטרליה באתר) , אבל נניח ואתם לא עמדתם באחד הקריטריונים ומאיזשהי סיבה קיבלתם סירוב- בכל מקרה הויזת תייר שלכם לא תהיה תקפה ותצטרכו להגיש בקשה לויזת תייר מחדש (במידה ותרצו לחזור).

התנדבות עם ויזת תייר באוסטרליה

⭕התנדבות באוסטרליה בכלל ובאזורי אסון השריפות (שפקד את אוסטרליה בתחילת 2020) בפרט, אפשריים גם לבעלי ויזת תייר מספר 600- בכל מקרה ניתן וחשוב לראות את תנאי הויזה והאפשרות להתנדב/לאל להתנדב על בסיס אותה הויזה בו אתם מחזיקים⭕

*ממליץ בחום להסתכל על תנאי הויזה בה אתם מחזיקים ולראות תמיד מה מותר ואסור לכם-בהקשר לויזת התייר מספר 600-יכולים לראות כאן את הגדרת ההתנדבות בסעיף 8101.

אתרים להתנדבויות ועבודות באזורי נזקי השריפות:

The Centre For Volunteering.

Conservation Volanteers .Australia

BlazeAid.

Backpacker Job Board.

הגדרת המושג התנדבות באוסטרליה על ידי ממשלת אוסטרליה: Glossary.

בכל מקרה- ממליץ בחום לוודא את תנאי העסקה, משמעות השעות, הביטוח שלכם בעבודה פיזית או באזורי אסון אשר יכולים להיות אזורים בעלי זיהום אוויר גרוע- שיש לכם מי שדואג לכם ולא זורק אותכם ברגע שקורה משהו בגלל שאתם "מתנדבים".

🤠משהו לא ברור?חושבים שיש משהו שצריך להוסיף?נשמח לדעת!

מוזמנים באהבה ליצור קשר🤠

ויזת תייר לאוסטרליה
5/5