חוות באוסטרליה – עונות ומיקומים שחשוב להכיר 2024

עבודה בחוות חקלאיות באוסטרליה – עונות ומיקומים שחשוב להכיר

השאלה שכולם תוהים לגביה, או לפחות חלקכם הגדול, כאלו שמחפשים או שואלים על העונה הטובה לקציר? לקטיף מסוים?  לבציר?

אז הנה לכם כמה דברים שחשוב לדעת שיעשו לכם קצת סדר ובעיקר – שתדעו איפה ומתי מחפשים עובדים כדי לדעת להירשם לחברות החקלאות בתקופת גיוסים או פשוט לדעת מתי ואיפה אמור להיות ביקוש גדול יותר של חיפוש עובדים ביבשת הקנגרו.

חשוב לזכור – שלא כל עבודה בחווה מאפשרת זכאות לשנה שנייה ו/או שלישית, ולכן מי שמחפש גם מיקוד עבודה זכאי, מומלץ לוודא את המיקוד וסוג העבודה ביחס למספר הויזה שלכם כדי לדעת שזו באמת עבודה זכאית לספירת הימים לשנה שנייה ו/או שלישית, מידע נוסף כאן.

מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק הגדולה לעובדים ומטיילים באוסטרליה – אוסטרליה למטיילים. לרשימת קבוצות הווטסאפ לעובדים ומטיילים באוסטרליה, או מידע נוסף על בדיקת זכאות או/ו הגשת בקשה לויזות לאוסטרליה וניו זילנד, ניתן ליצור קשר:

קציר/קטיף/בציר

שטחי היבול באוסטרליה ענקיים! ויש המון עבודה בתחום, במגוון גדול של תפקידים:

הטריטוריה הצפונית – הסטייט ידוע בזכות אזורי המלח והמים המתוקים והמסוכנים לעיתים בחלק מהאגמים וחופי הים. אך מצד שני, אחד האזורים היחידים בעולם שעוד נותרה בו סביבה טבעית מרוחקת מבני אדם וטבע מקסים. בסטייט יש המון אזורי קציר או קטיף פירות.

עבודה באוסטרליה - חוות חקלאיות - טריטוריה צפונית

אוסטרליה המערבית – הסטייט מלא בחופי אלמוגים, אזורי מדבר ואאוטבק מרתקים ואווירת נינוחות ושלווה כמו שיש רק למערב אוסטרליה להציע. בגלל גודלה הענקי (הסטייט הגדול ביותר באוסטרליה), והאקלים המגוון שלה, אוסטרליה המערבית מציעה עבודות חווה מגוונות בכל ימות השנה.

עבודה באוסטרליה - חוות חקלאיות - אוסטרליה המערבית

דרום אוסטרליה – למרות עמקי יין מגוונים גם בסטייטים אחרים, כאן זה אחד התחביבים הגדולים ביבשת הקנגרו, עם המון כרמים וגפנים עם ענבים מגוונים ושטחים גדולים של חקלאות. הסטייט ידוע בתור סטייט עם קיץ ארוך במיוחד, וחורף יחסית מתון – מעמק הבארוסה ועד לקנגרו איילנד.

עבודה באוסטרליה - חוות חקלאיות - דרום אוסטרליה

טזמניה – סטייט – אי, הנמצא בדרום מזרח היבשת, ואליו מגיעים במעבורת או בטיסה. לא מעט מטיילים קצת "מוותרים" על האי בגלל המרחק שלו מהיבשת עצמה, אבל בהחלט מפספסים נופים ירוקים ובעלי חיים מיוחדים. 

ויקטוריה – סטייט מגוון וההררי ביותר באוסטרליה. מעמקי היאררה ורכסי הדנדנונג, דרך חצי האי מורנינגטון, הגרייט אושן, האי פיליפ, הגרמפיאנס ועוד המון אחרים וטובים! מלבורן, עיר בירת הספורט העולמית, ואחד המקומות שמושכים לא מעט מטיילים ועובדים ביבשת.

עבודה באוסטרליה - חוות חקלאיות - ויקטוריה

ניו סאוט וולס – ההרים המושלגים שבין סידני למלבורן, ההרים הכחולים, האאוטבק של הסטייט, ובכלל – הסטייט המאוכלס ביותר באוסטרליה, תמיד יש בו מה לעשות. בירת הסטייט, סידני – אחת מנקודות הציון המוכרות ביותר בעולם בזכות בניין האופרה, גשר הנמל ויעדים פופולריים נוספים כמו בונדאיי ביץ, קוג'י ועוד.

עבודה באוסטרליה - חוות חקלאיות - ניו סאוט וולס

קווינסלנד – סטייט עם כל כך הרבה יעדים פופולריים ותיירותיים שיש לאוסטרליה להציע, חופים מיוחדים, איים מגניבים כמו מגנטיק איילנד, גרייט קפל, פרייזר איילנד ועוד. הסטייט שהתברך בנוכחות הגרייט ברייר ריף – הריף הכי גדול בעולם עם מגוון עצום של בעלי חיים מגניבים מיוחדים ויחודיים. בסטייט יש מגוון גדול של קטיף פירות.

עונות זריעה – רוב התבואה באוסטרליה גדלה כמובן בעונת החורף באזורים הממוזגים של היבשת, ומסתמכת על הגשמים. כמובן שהעיתוי משתנה ויכול להיות בחודשים שונים בכל סטייט בגלל גודלה של היבשת ומזגי האוויר המשתנים, וכך גם עיתוי הזריעה יכולים להשתנות משנה לשנה – בהתאם לתחילת עונת הגשמים, בטבלה הבאה אפשר לראות בהערכה גסה את החלוקה לפי זריעה וקציר ביחס לסטייטים השונים.

להגשת מועמדות לעבודה בחקלאות אפשר דרך:

Australian Harvest Calender

AGRILABOUR

AUSTRALIA BACKPACKERS  GUIDE המון מידע על סוגי העבודה בחקלאות, וחוות ברחבי אוסטרליה

Investors

DAIRY FARM JOBS BOARD

כמובן אפשר גם לראות במדריך "חיפוש עבודות באוסטרליה – מאיפה מתחילים" באתר, בו יש רשימה ארוכה של אפשרויות חיפוש עבדוה בחוות, וכל התחומים האחרים באוסטרליה.

🤠משהו לא ברור?חושבים שיש משהו שצריך להוסיף?נשמח לדעת!

מוזמנים באהבה ליצור קשר🤠

עבודה בחוות חקלאיות באוסטרליה – עונות ומיקומים שחשוב להכיר
5/5