עבודה בעגלות באוסטרליה

כל מה שחשוב לדעת על עבודה בעגלות באוסטרליה

עבודה בעגלות - מכירות Retail

אם אתם אחרי צבא ומחפשים עבודה ראשונה בחו"ל, ועוד ביבשת הקנגרו?? בטח יצא לכם לשמוע על הביטוי "עבודה בעגלות" אבל לא ממש הבנתם על מה מדובר ואיך אפשר להרוויח מזה. אז כדאי לעשות סדר בעניינים.

עבודה במכירות בחו"ל היא עבודה כיפית ומהנה שניתן לעשות בה הרבה כסף תוך תקופה קצרה והשכר תלוי המון (בעיקר) בכם.

בנוסף לחסכון הכספי והחוויה סביב תחום המכירות, ניתן גם לרכוש ניסיון תעסוקתי וללמוד תחום חדש ומעניין להמשך הדרך.

נחלק את תחום המכירות לשתיים:

  1. מכירת מוצרים באופן עצמאי – ידוע גם לא מעט בשם "עגלות" אם כי זה כבר ממזמן לא באמת עגלות..אלא ממש חנויות מכירה במרכזים.
  2. מכירת מוצרים בחנויות (סופרים, חנויות אלקטרוניקה וכו').
עבודה בעגלות באוסטרליה

מהי עבודה בעגלות?

עבודה בעגלות היא עבודת מכירות בדוכנים בקניונים וחנויות יוקרה במרכזי הקניות הגדולים, לרוב הלוקיישן נבחר כך שיש לו פוטנציאל הכנסה גבוה.

בעבודה ישנם עובדים אשר מוכרים מגוון של מוצרים – בין אם זה מוצרי קוסמטיקה, תמונות על גבי חתיכות עץ, מוצרי ים המלח ועוד.

לרוב, המוצרים הנמכרים ביותר הם מוצרי טיפוח לפנים ולשיער, ביגוד, צעצועים, תמונות ועוד.

אמנם העבודה קשה ותובענית ויש אנשים שאפילו יכנסו ל״משבר״ אם לא הצליחו למכור ביום מסויים או לתקופה מסויימת, אבל ישנן חברות שעושות הכל כדי לעזור לכם להצליח – אם בהדרכות לפני ותוך כדי העבודה, ליווי, עידוד החוויה החברתית של העובדים ועוד.

למרות שמדובר על עבודה מעייפת ותובענית ניתן ליהנות ממשכורת גבוהה מאוד שלא מביישת אף חברת הייטק 😁 משכורת שאפילו לא דמיינתם שתוכלו להרוויח בזמן קצר.

וכאשר מגיעה ההצלחה, מגיע הכסף, החוויה והרצון לעוד:)) וכך כל אחד ממכם יכול לחסוך ללימודים, להמשך הטיול, או יעד חשוב אחר בחיים שלכם.

בנוסף לכל העניין הכספי, ישנו חלק בלתי נפרד מהכיף של לעבוד בעגלות – והוא החבר'ה שנמצאים איתכם, שתומכים אחד בשני, שיוצאים לאכול ולשתות אחרי יום עבודה, שמרימים אחד את השני כשקשה ושותפים לחוויה כשמצליחים עם חבר'ה בני גילכם בדר"כ.

למי מתאימה העבודה בעגלות?

עבודה בעגלות בחו"ל מתאימה לחיילים משוחררים וצעירים אשר מחפשים עבודה שניתן להרוויח ממנה הרבה כסף בזמן קצר, ולחסוך כסף תוך כדי הטיול. אבל בהחלט יכולה להתאים לכל אחד ולכל גיל, בהנחה שיש רצון לעסוק בתחום המכירות ויש יכולת להביא את זה לידי ביטוי.

צריכים ניסיון קודם? לא! וזה גם מה שיפה…אתם בעיקר בעיקר צריכים מוטיבציה, רצון להצליח, ויכולת למידה עם שיפור מתמיד. כמובן שפה אנגלית בסיסית חשובה מאוד בתור התחלה..

רוצים לעבוד בעגלות באוסטרליה?? בואו נקבע פגישה

השאירו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

עבודה בעגלות באוסטרליה

מה הטיפים למכירות?

כדי להצליח בתחום המכירות בכלל והעגלות בפרט,  באוסטרליה יש כמה קווים מנחים שחשובים מעוד לתהליך המכירה:

חווית קנייה – חווית הקנייה היא חלק חשוב מתהליך המכירה, ולמעשה החשוב ביותר. הקונה לרוב מחפש חווית קנייה ואפילו יקנה את המוצר גם מבלי שראה בו את הצורך, וזה נטו כי הענקתם לו חווית קנייה שתלווה אותו להמשך השבוע. אם סיפקתם חווית קנייה כיפית, הסיכויים שלכם לסגור עסקה גבוהים יותר.

חיוך– ככל שתחייכו יותר, ותשמרו על אנרגייה טובה, כך תראו שעם הזמן תמכרו יותר. לקוחות, ואנשים בכלל, אוהבים מוכרים מחייכים וזה בדרך כלל הדבר הראשון שהם שמים לב אליו כשהם פוגשים אתכם. ככל שתישארו עם חיוך מרוח ותהיו נחמדים כך יותר ויותר לקוחות יקשיבו לכם ובסופו של דבר יקנו מכם.

הקשבה ללקוח– הקשבה היא עוד גורם חשוב ביותר שחשוב שיהיה לכם. אל תמהרו למכור, תקשיבו ללקוח ולצרכיו האישיים, תגלו ותנסו לזהות את הדברים שמניעים אותו ואת הבעיה שמפריעה לו בחיים בהקשר למוצר שאתם מוכרים, ככה יהיה לכם קל יותר לספק לו פתרון ותדעו אילו מוצרים להתאים לו ועל הדרך להציע לו מוצרים נוספים בהתאם לצרכים האישיים שלו.

התמדה– התמדה היא אחת התכונות החשובות ביותר בעבודה בחו"ל בכלל, ובמכירות בפרט. עם התמדה ונחישות תצליחו לסגור עסקאות רבות הודות לעקשנות שלכם, גם אם יהיו ימים פחות טובים, יגיעו גם ימים יותר טובים. ככל שתתמידו ולא תוותרו לעצמכם כך הלקוחות יעריכו את זה וירכשו מכם לא מעט מוצרים.

עבודה בעגלות באוסטרליה

מה הם תנאי העבודה?

ימי חופש –  בדר"כ תקבלו בין 2-3 ימי חופש, שבהם תוכלו לעשות מה שבא לכם. בין אם זה לטייל בעיר, לשבת עם חברים בבר, לרבוץ בחוף או סתם לשבת בבית.

שעות העבודה– העבודה היא בין 4 – 6 ימים בשבוע בשעות נוחות של כ- 8 שעות למשמרת .

מגורים–  בדרך כלל חברה שמכבדת עצמה תומכת ועוזרת במציאת דירה ואפילו נותנת דירה משותפת עם כל העובדים כחלק מתנאי העסקה ומעודדת כיף ואווירה טובה בבית.

 

כסף כסף כסף, אז כמה מרוויחים?

השכר שאתם יכולים להרוויח מעבודה בעגלות באוסטרליה הוא גבוה מאוד כפי שציינתי קודם לכן.

הקריטריונים שיכולים להשפיע הם: המקום בו אתם עובדים, הוותק שלכם, האמביציה שלכם והתשוקה למכירות וכמובן העמלות שמשלמים שלכם.

אם אתם מתחילים בתחום תוכלו להרוויח בממוצע בין 1,000-1,500 דולר בשבוע.

אם אתם עובדים כבר זמן מה והפכתם לאנשי מכירות מחוספסים, תוכלו להרוויח בין ,2,000-2,500 דולר בשבוע ויותר..כך שהכל תלוי בכם.

כמה זמן אורכת ההכשרה לעבודה?

לרוב ההכשרה לעבודה בעגלות אורכת בין שבוע ל 3 שבועות. זמן ההכשרה משתנה בהתאם לקצב הלמידה של כל אדם באופן שונה ולעיתים אנשים מסויימים יצרכו גם יותר מ 3 שבועות כדי לקלוט את התחום ולהצליח למכור בעצמם. 

בזמן ההכשרה תלמדו את שיטות המכירה השונות, את סוגי המוצרים שהוא מוכר ותשננו את שיחות המכירה שניתנו לכם.

איפה כדאי לעבוד?

אוסטרליה ככלל היא אזור יחסית עשיר ואמיד עם רמת חיים גבוהה, מה שגורם ללא מעט אנשים להוציא כמה שיותר כסף על מוצרים שונים שאתם מוכרים. אחד המקומות המרכזיים והעשירים, עם אנשים נחמדים שבאים בין השאר, לקנות – העיר מלבורן.

על מנת לעבוד במכירות יש להנפיק 2 מספרים חשובים:

מספר TFN שבעצם בעזרתו תוכלו להפריש את כספי המיסים על פי חוק באוסטרליה. מספר שכל עובד באשר הוא עובד באוסטרליה בין אם הוא אוסטרלי מקומי או ישראלי על חופשה ועבודה וכו' מחוייב אליו בשביל לעבוד. מדריך להנפקת TFN

מספר ABN בעצם מספר עוסק עצמאי שבעזרתו את יכולים להנפיק קבלות על התשלומים שאתם מקבלים, מתבסס על המספר TFN, לכן אפשר להנפיק אותו רק אחרי קבלת ה TFN. מדריך להנפקת ABN

רוצים לעבוד בעגלות באוסטרליה?? בואו נקבע פגישה

השאירו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם:

🤠משהו לא ברור?חושבים שיש משהו שצריך להוסיף?נשמח לדעת!

מוזמנים באהבה ליצור קשר🤠

עבודה בעגלות באוסטרליה
5/5